אילוף כלבים לטריק מת

אילוף כלבים לטריק מת

חברת לה-דוג אילוף כלבים מציגה טיפים כיצד ללמד את כלבכם את הפקודה מת. המרכז לאילוף כלבים לה-דוג בעל נסיון רב בלימוד טריקים שונים.

הכוונה כאן היא שהכלב מדמה עצמו למת כאשר הבעלים אומר לו מת או מצביע עליו עם היד בצורה של אקדח ומשמיע את קול הירייה. כאשר הכלב שומע את הירייה עליו לשכב על הצד מבלי לזוז. לפני לימוד הטריק מת, הכלב חייב להיות ברמה טובה של אילוף למשמעת כיוון שהבסיס לטריק מת היא הפקודה ארצה הישאר.

אילוף לטריק מת - LADOG

אילוף לטריק מת – LADOG

אילוף כלבים לטריק מת שלב ראשון- שימו את כלבכם בפקודת ארצה הישאר, כוונו אליו את ידכם ודמו קול של ירייה לכיוון הכלב, לאחר מכן השכיבו את הכלב על הצד, שהראש צמוד לרצפה ומיד תנו את האוכל כאשר היד המאכילה צמודה לגמרי לריצפה, צריך לחזור על תהליך זה לפחות פעמיים ביום לחמש דקות במשך שבוע בכדי שהכלב יקשר את הירייה לכך שהוא מקבל את האוכל כאשר הוא שוכב.

אילוף כלבים לטריק מת שלב שני- לאחר חזרה מרובה של השלב הקודם ולאחר שוידאתם כי הכלב הבין שדימוי ירייה מטרתו לשכב, עליכם ללמד את הכלב כי לאחר שנשכב עליו להשאר בפוזיציה זו למשך דקה לפחות, כך יראה התרגיל מדוייק שהכלב משחק מת. אופן לימוד הפקודה- הזכרנו בתחילה כי ראשית ולפני לימוד הפקודה מת ,על הכלב לעבור אילוף בסיסי למשמעת ואילוף לפקודת הישאר אשר עוזרת לנו במצב זה במיוחד. לאחר שהכלב שוכב יש לומר ישר את המילה הישאר(שהכלב מכיר כבר מאימוני המשמעת) ובמידה והכלב מרים את ראשו מהקרקע יש לומר לו "לא" בקול תקיף ולהשכיבו חזרה למצב שכיבה. את פקודת הישאר בקישור עם שכיבה יש לחזור במשך שבוע נוסף, עד שהכלב יתרגל כי מצב הירייה הינו גם מצב להישאר בשכיבה. לאחר שתרגלתם עם הכלב הישאר בקישור ירייה למספר דקות כל יום במשך שבוע, הכלב הישאר במצב השכיבה גם ללא פקודת הישאר וכך התרגיל יראה מושלם.

אילוף כלבים לטריק מת ברמת מתקדמים, שלב שלישי ואחרון- ברמה זו על הכלב לבצע את המשחק מת מעמידה לשכיבה. לאחר חודש של אימונים בשלב השני, ניתן לעבור לשלב המתקדמים, דימוי ירי כאשר הכלב עומד ומיד עובר לשכיבה בלי לזוז. התהליך דומה לשלב השני, אך בשלב זה על הכלב ראשית לדעת את פקודת עמוד הישאר, ומפקודת עמוד הישאר ניתן לדמות ירי ומיד להוריד את הכלב לארצה ולשכיבה, וכמובן בסוף מתן אוכל צמוד לרצפה. תרגיל זה זהה לתרגיל הקודם אך מחייב את הכלב לדעת עמוד הישאר ולדעת את השלב השני בצורה מושלמת. כמובן גם את הפקודה הזו יש לתרגל עם הכלב במשך שבוע לפחות על מנת להטמיע בו את הירידה מעמידה לשכיבה.

לצפייה בסרטון קורס אילוף כלבים משולב בטריקים ומשמעת בחברת לה-דוג , בסרטון ניתן לצפות גם בטריק מת

לפרטים אודות קורס אילוף כלבים בחברת LADOG , צרו קשר 052-3609028 אורן אלעמרי מאמן כלבים מקצועי. כנסו לפרטים אודות קורס אילוף כלבים בחברת-LADOG

איזו שיטת אילוף הכי מתאימה לכלבכם-לחצו כאן

 כנסו- לטיפים לאילוף כלבים.

כנסו- אילוף כלבים תוקפניים, כיצד למנוע תוקפנות לכלבכם

עיקרון התיקון וזיכרון אחרון חיובי-לחצו כאן 

לגידול נכון של גורים- לחצו כאן

חינוך גורים לניעת הרס-לחצו כאן

התחשלות כלבים לתיקונים-לחצו כאן

חינוך גורים לא לנשוך-לחצו כאן

חשיבות קשר עין באילוף ותקשורת טובה-לחצו כאן

איזה כלוב אילוף מתאים לכלבכם-לחצו כאן

התנהגות כלבים בלהקה-לחצו כאן

האם כלבכם הוא כלב עבודה-לחצו כאן

אילוף להפסקת הקפיצות-לחצו כאן

איך פינוק יתר יכול והזיק-לחצו כאן

לטיפים חשובים לאילוף כלבכם-לחצו כאן

לפרטים אודות קורס אילוף מקיף ומקצועי בחברת LADOG  – לחצו כאן-קורס אילוף כלבים
לקורס אילוף כלבים מקצועי בחברת "לה דוג" 052-3609028 אורן אלעמרי מנהל "לה דוג".