בית אבות לכלבים

בית אבות לכלבים מחיר –  LADOG SAFE DOG

אנו מספקים שירותי פנסיון לכלבים קשישים לתקופות ארוכות , ובתנאים מעולים לכלבכם, חדרים מרווחים בגודל 9 מ"ר עד 14 מ"ר, מקום מקורה ללא רוח ושמש ישירה המתאים מאוד לכלבים מבוגרים. המקום נמצא בשטח פסטורלי בין פרדסים, במקום שקט. בצוות הפנסיון עוזרי וטרינרים ומאלפי כלבים מקצועיים בהשגחת רופא וטרינר. בית אבות לכלבים LADOG-SAFE DOG מספק את כל הצרכים הבסיסיים והמיוחדים לכלבכם הקשיש ברמה הגבוהה ביותר תוך אהבה וטיפול מסור לכלבכם האהוב. בית האבות לכלבים מבוגרים שלנו ממוקם במרכז הארץ בין שדה התעופה בין גורין לפתח תקווה על כביש הרבעים במגשימים.

כלבים מבוגרים רבים אינם מסוגלים לשלוט על הסוגרים ועושים את הצרכים בבית, ישנם כלבים אחרים של מסוגלים ללכת בקלות לסיבוב עשיית הצרכים עקב בעיות באגן וברגלים, ישנם כלבים אחרים המצריכים טיפול מיוחד לכלבים מבוגרים, כאן בית אבות לכלבים נותן את המענה והטיפיל הנדרש לכלבכם. בעלי הכלבים מוזמנים גם לבקר את חברם על ארבע בכלבייה שלנו.

במקרים בהם יש צורך להשאיר את הכלב בפנסיון לתקופה ארוכה, אנו בפנסיון לכלבים לה דוג מבינים כי מדובר בתקופה לא קלה לכלב שנאלץ להפרד מבני משפחתו, ומסתכלים על הכלב ועל צרכיו – כיצד נוכל להקל עליו, כיצד נוכל לשמור על שגרת חיים נכונה ומתאימה לו בסיטואציה החדשה שנוצרה בחייו.

גם לכם, הבעלים, תפקיד חשוב בהכנה טובה ומוצלחת של קליטת הכלב בפנסיון לטווח ארוך.

* הכינו מבעוד מועד רשימה עם כל הנושאים הקשורים בכלב במיוחד לשרות בית אבות לכלבים – תרופות, מזון חביב עליו, וכל דרישה טיפולית נוספת.
* וודאו כי כל החיסונים של הכלב תקפים. במידה ויש צורך לחדשם בזמן השהייה בפנסיון הכלבים, יבצע זאת הוטרינר שלנו.
* הביאו איתכם לפנסיון חפץ הנושא את הריח שלכם (לדוגמא חולצה שישנתם איתה לילה אחד ע"מ שתקבל את הריח שלכם)
* הביאו אתכם לימים הראשונים את המזון החביב על הכלב, להקל עליו את המעבר. הביאו צעצוע אהוב, חטיף או כל דבר אחר שיכול לעזור לו.
* הגיעו מספר דקות מוקדם יותר לפנסיון, עברו את כל התהליך הקליטה בצורה רגועה ושלווה, ולא בלחץ זמן, וכאשר אתם נפרדים מהכלב – עשו זאת בקצרה ובשמחה. הכלב ירגיש זאת ויסמוך עליכם.

אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להנעים את שהותו של הכלב בפנסיון הכלבים של לדוג – בין אם שחרור יום יומי בשטח מקורה של הכלביה, בגודל חמש מאות מ"ר, בין אם טיפול וטרינרי צמוד במידת הצורך, בין אם שעות משחק והנאה ברחבה הפתוחה ובה מתקני משחקים והוצאת אנרגיה, וכמובן – המון המון חום ואהבה.

מחיר בית אבות לכלבים בחברת LADOG,- המחיר כולל מזון, ומתכוון רק לכלבים הנשארים למשך כל החיים. מחיר לחודש: 1100 ש"ח כולל מע"מ.

לפרטים נוספים, נשמח לשמוע מכם

אורן אלעמרי 052-3609028