חוג אילוף כלבים

חוג אילוף כלבים-LADOG

חוג אילוף כלבים מקיף המשלב שיעורים פרטיים וקבוצתיים

לצפייה בסרטון סיום קורס אילוף קבוצתי בחברת LADOG

חשיבות חוג אילוף המשולב פרטי וקבוצתי

במאמר זה מוסבר חשיבות של חוג אילוף כלבים המשולב בקבוצה של כלבים אחרים. תחילה מתרגלים עם מאלף כלבים שבעה שעורים פרטיים, שבהם לומדים פתרון בעיות,חינוך ומשמעת בסיסית, ולאחר מכן עוברים לאילוף למשמעת מתקדמת בקבוצה, לעוד עשרים שעורים (סה"כ 27 שעורים). מטרת האילוף הקבוצתי ליצור קשר חזק עם כלבכם תוך ביצוע הפקודות בסביבה רוויית גירויים של מספר כלבים ואנשים. בנוסף עובדים על חיזוק הביטחון של כלבכם לכלבים ואנשים זרים ומניעת תוקפנות כלפי כלבים ואנשים.

חוג אילוף כלבים בקבוצה מחזק את הביטחון של כלבכם כלפי כלבים אחרים-אילוף בקבוצה מקנה לכלב ביטחון בסביבת כלבים אחרים. לרוב הכלב פוגש בגזעים שונים ובגדלים שונים, ועל ידי חשיפה נכונה של הבעלים, מקבל הכלב את הביטחון הנדרש. דוגמא לטעות נפוצה אצל בעלי כלבים- כלבים פחדנים שפוגשים כלב אחר בטיול רגיל עם בעליהם ברחוב, באותו רגע בורחים או מאיימים בנביחות וגירגורים על כלב אחר, מרגע זה הבעלים מרחיק את כלבו הפחדן מהכלב הזר. פעולה זו גורמת לכלב ללמוד שהנביחה או הבריחה "משתלמים" כי בדרך זו הצליח הכלב הפחדן להבריח או להפסיק את האיום של הכלב הזר.

אם הבעלים ממשיך בדרך זו תגובת הבריחה של הכלב תיגבר, ותגובת התוקפנות של הכלב תיגבר. במקרה זה חשוב לתרגל ליד כלבים אחרים. כלב שפוחד מכלבים אחרים מתבקש בפקודה לבצע שב השאר,ומזה שהכלב נשאר הוא מבין שהכלב השני לא באמת יפגע בו ומכאן מתחיל להתרגל לכלבים. מצב נוסף הוא שהכלב תוקפן מפחד לכלבים- יש לבצע פקודת שב השאר ולתקנו בעת תקיפותו לכלבים. בשני המקרים הללו חשוב לבצע את התרגיל בתחילה על יד כלבים רגועים. בקורס אילוף כלבים המשולב בקבוצה, ניתן לחשוף את הכלב בהדרגתיות לכלבים שונים.

צוות מאלפים מיומן ומקצועי

אילוף כלבים בקבוצה מחזק את הביטחון של כלבכם לאנשים זרים- מכיוון שחוג אילוף הקבוצתי מתבצע בסביבת אנשים זרים שברובם אוהבי כלבים, כלבכם נמצא בסביבה שהוא נחשף בצורה נכונה לזרים.

אילוף כלבים קבוצתי מעמיד את הכלב בגירויים החזקים ביותר -אילוף בקרבת כלבים אחרים הוא החשוב מכל לשליטה אמיתית בכלבכם. רבים מבעלי הכלבים המתעניינים באילוף, מספרים על כך שכלבם יודע את פקודות האילוף אך לא מבצעם בסביבת כלבים וגירויים אחרים. בחוג אילוף כלבים המשולב בקבוצה, כלבכם נמצא בסביבת כלבים אחרים, דבר המאפשר התקדמות תמידית של האילוף. מאלפי LADOG יוצרים מצב של משחק בין הכלבים, ובפקודה "אלי" כל כלב רץ לבעליו. ההיתרון של מספר כלבים בקבוצה, הוא שכלבכם לא מתקבע על כלב מסויים ומבצע את האילוף רק בסביבתו, אלא בסביבתם של כלבים רבים, מה שהופך את האילוף לאמיתי.

קבוצת מתחילים בקורס אילוף כלבים של ladog

באילוף קבוצתי, כשמבצעים את הפקודה "שב השאר", מלמדים את הכלבים לא לזוז בזמן שכלבים אחרים משחקים סביבו, מזה כלבכם לומד לבצע את הפקודה השאר גם במצבי לחץ הקשים ביותר.

ביצוע הפקודה רגלי בזמן שמספר כלבים עוברים בסמוך לכלבכם. בתרגיל זה לומד הכלב ללכת בצמוד לבעלים גם בטיול שיגרתי ברחוב ולפתח אדישות לכלבים אחרים. באילוף קבוצתי נתקלים במצבים קשים שבהם כלבכם צריך לבצע את האילוף גם בסביבת כלבה מיוחמת.

אורן אלעמרי מאלף כלבים מקצועי בהדרכת קבוצת אילוף למתחילים

קורס אילוף קבוצתי למשמעת בפתח תקוה

חוג אילוף כלבים בקבוצה יוצר תקשורת חזקה עם כלבכם – באילוף קבוצתי הכלבים יוצרים תקשורת חזקה עם בעליהם ולומדים לא להתייחס לבעלי הכלבים האחרים ורק אליכם. בקבוצה מבצעים את הפקודה שב השאר לכלבכם, תוך שבעלי כלבים אחרים קוראים לכלבם אלי, וכלבכם צריך להשאר במקום. כך הוא לומד לבצע פקודה רק מכם, ושבעלי כלבים אחרים לא יוכלו להוציא את כלבכם מהפקודות "שב השאר ,ארצה ,רגלי" ועוד. האילוף מתבצע בקשר עין עם כלבכם ובמשחק איתו, וכל זאת בסביבה רווית גירויים שזוהי תקשורת אמיתית עם כלבכם.

הכלב רץ לבעליו בפקודה אליי כשהכלבים האחרים בארצה הישאר בקורס אילוף סטנדרטי בחברת לה דוג

תרגול אילוף למשמעת, פקודת "אליי" בזמן שהכלבים האחרים בפקודת "ארצה השאר"

חוג אילוף כלבים בקבוצה מרסן התנהגות תוקפנית לכלבים ולאנשים זרים- לכלבים סיבות רבות לתוקפנות כגון: שליטה, טריטוריאליות, יצר טרף ועוד, (התוקפנות לרוב מתבטת אצל כלבים לא מסורסים, אך קיימת גם אצל נקבות במידה פחותה יותר ). בכל אופן את בעיית התקופנות חשוב להכחיד בשלבים מוקדמים ככל שניתן. באילוף קבוצתי מכחידים לכלב את תופעת התוקפנות באימון מול כלבים אחרים. כלב תוקפן חייב לעבוד בקרבת כלבים אחרים בכדי לתקן את הבעיה מיסודה. בקורס אילוף קבוצתי ניתן לבחון את התנהגות של כלבככם מול אנשים זרים, ובמידה ורואים תוקפנות כלפי זרים, יש להכחיד תופעה זו – לכלב אסור לאיים על זרים בטיול שיגרתי ברחוב במידה ובעלי כלבים רוצים כלב שיגן זו לא הדרך , אם כבר להגן אז רק בפקודה בלבד או בשטחו של הכלב.

כלבכם משתנה במהלך חייו ולפעמים צצות בעיות התנהגות חדשות שלא הכרתם בעבר. באילוף קבוצתי בעלי הכלבים רואים את הבעיות האחרות של כלבים אחרים ואת דרך הטיפול בהם, מה שיכול להביא לפתרונות רבים עם כלבם בעתיד. לדוגמא כשבעל כלב צופה בכלב אחר המאיים על כלבים אחרים, או על בעליו, ורואה את דרך הטיפול בתופעה זו, ידע בעל כלב אחר כיצד להתמודד אם תופעה זו אם תיהיה ואיך להכחידה.

אורן אלעמרי מאלף כלבים מקצועי ומנהל לה דוג בתרגול עם קבוצת אילוף בפארק פתת תקווה

מאלף הכלבים אורן אלעמרי בהדרכת קבוצת אילוף

אילוף כלבים קבוצתי לתקיפה- כלבים הינם חיות להקה, הרגילות לחקות התנהגות של כלבים אחרים. כשכלבכם רואה כלב אחר בקבוצה המבצע עבודת תקיפה, הוא מחקה את התנהגותם ומקבל ביטחון להתמודד מול אדם בעצמו. כל כלבי העבודה בעולם של הצבא והמשטרה, מתחילים את האילוף לתקיפה בקבוצה.

בחבת LADOG מאלפי כלבים מקצועיים בלבד המאלפים את כל סוגי הכלביםלסיכום: בקורס אילוף כלבים ב- LADOG מאלף כלבים מקצועי יתן דגש בנושאים הבאים:בניית קשר נכון עם כלבכם, חשיפה נכונה ,עיצוב אופיו של כלבכם, עמידה מול גירויים.
לפרטים אודות החוג לאילוף כלבים , ניתן לפנות למאלפי LADOG.
ליצירת קשר : 052-3609028  אורן אלעמרי מאלף כלבים מקצועי.
מרכז מקצועי לאילוף הממוקם בפתח תקווה על כביש 40 לכיוון נתב"ג

כנסו לקורס אילוף כלבים בחברת LADOG – אילוף כלבים, לפרטים 052-3609028 אורן אלעמרי מאלף כלבים ומנהל LADOG

כנסו לקורס אילוף כלבים בחברת LADOG

כנסו- אילוף כלבים תוקפניים, כיצד למנוע תוקפנות לכלבכם

קשר עין- חשיבות קשר עין באילוף

לגידול נכון של גורים- לחצו כאן

חינוך גורים לניעת הרס-לחצו כאן

חינוך גורים לא לנשוך-לחצו כאן

איזה כלוב אילוף מתאים לכלבכם-לחצו כאן

התנהגות כלבים בלהקה-לחצו כאן

האם כלבכם הוא כלב עבודה-לחצו כאן

אילוף להפסקת הקפיצות-לחצו כאן

איך פינוק יתר יכול והזיק-לחצו כאן

לטיפים חשובים לאילוף כלבכם-לחצו כאן

לפרטים אודות קורס אילוף מקיף ומקצועי בחברת LADOG  – לחצו כאן-קורס אילוף כלבים
לקורס אילוף כלבים מקצועי בחברת "לה דוג" 052-3609028 אורן אלעמרי מנהל "לה דוג".